Pokud jste nenalezli řešení Vašeho problému v sekci FAQ , využijte následující formulář pro odeslání dotazu pracovníkům podpory ProID+.

V případě potíží s ProID+ lze pomocí aplikace Správce karty vygenerovat diagnostiku a zaslat ji pracovníkům podpory. Diagnostika obsahuje informace, potřebné pro nalezení a vyřešení problému s ProID+.

Vyplňte všechny potřebné údaje a odešlete informace pomocí tlačítka „Odeslat“.

    Kontaktní údaje

    Jméno a příjmení*

    Telefon*

    E-mail*

    Popis problému

    Popište problém s ProID+:

    Přiložit diagnostiku

    K efektivnímu řešení Vašeho problému napomůže zaslání diagnostiky. Soubor s diagnostikou lze generovat pomocí aplikace Správce karty ProID+. Zvolte jednu z variant přiložení.

    Vložit ze schránky (Ctrl + V)

    Přiložte soubor s diagnostikou