.

Hlášení problému

Pokud jste nenalezli řešení Vašeho problému v sekci FAQ , využijte následující formulář pro odeslání dotazu pracovníkům podpory ProID+. 

V případě potíží s ProID+ lze pomocí aplikace Správce karty vygenerovat diagnostiku a zaslat ji pracovníkům podpory. Diagnostika obsahuje informace, potřebné pro nalezení a vyřešení problému s ProID+. 

Vyplňte všechny potřebné údaje a odešlete informace pomocí tlačítka „Odeslat“.

Kontaktní údaje

Jméno a příjmení*

Telefon

E-mail

Popis problému

Popište problém s ProID+:

Please leave this field empty.

Přiložit diagnostiku

K efektivnímu řešení Vašeho problému napomůže zaslání diagnostiky. Soubor s diagnostikou lze generovat pomocí aplikace Správce karty ProID+. Zvolte jednu z variant přiložení.

Vložit ze schránky (Ctrl + V)

Přiložte soubor s diagnostikou